Wil je je Outlook agenda met collega's of externe contacten delen? Volg hiervoor de volgende stappen. Ga naar Outlook en klik op het agenda icoontje > Klik bovenaan in het lint op [Agenda delen]> Klik op [Agenda]> Ga naar...
-> Open een willekeurige Office-app, zoals Word, en maak een nieuw document. -> Ga naar bestand > account (of Office-account als u Outlook hebt geopend). -> Kies onder Productgegevens de optie Bijwerkopties > Nu bijwerken. Je...
Selecteer Bestand > Openen en exporteren > Importeren/exporteren. Selecteer Exporteren naar bestand en selecteer Volgende. Selecteer Outlook-gegevensbestand (.PST) en selecteer vervolgens Volgende. Selecteer de...
Profielen Ga naar “Bestand” Klik op “Info” Daarna selecteer je: “Accountinstellingen” > “Profielen beheren”. Kies “Profielen weergeven” > “Toevoegen”. Typ in het vak Profielnaam een naam voor het profiel en kies “OK”. Geef nu...
Dubbelklik op het bericht dat je wilt opslaan en klik in het menu bestand op Opslaan als. Kies in het dialoogvenster Opslaan als in het mappen venster een map en klik vervolgens op de locatie in de geselecteerde map waarin je het bestand...
Handmatig toevoegen Als je in outlook zit ga je een nieuwe Email aanmaken. Klik daarna op “Opties” Klik daarna op de 3 puntjes die naast elkaar staan. (Zie afbeelding 1) Afbeelding 1 Er schuift nu een balkje uit naar beneden en je zou...
De Outlook app -> Open De Outlook app. -> Klik op het ronde logo (waar vermoedelijk je voorletter in staat) -> Klik op het configuratie logo. -> Klik daarna op E-mailaccount toevoegen. -> Klik op Gedeeld postvak toevoegen....
Er valt veel tijdswinst te behalen met het vereenvoudigen van terugkomende taken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het uittypen van vaak gebruikte teksten in emailberichten. Als je vaak emails verstuurt of berichten opstelt, weet je hoe vervelend het...