Support aanvragen? Dat doe je zo

Wist je dat we een groot deel van onze kennis 24×7 beschikbaar stellen? Bekijk onze kennisbank.

Ondersteuning krijgen met een hulpvraag

Er is een noodsituatie
Tik hieronder op de afdeling die jouw vraag het best kan beantwoorden.

Ik heb een vraag over mijn ICT
Ik heb een vraag over een oplevering
Ik heb een administratieve vraag
Ik heb een andere vraag

Hulp nodig? Bekijk dan onze veelgestelde vragen.
Een beller is sneller en daarom krijg je direct een medewerker aan de lijn die je begeleid om de situatie zo snel mogelijk onder controle te krijgen.


055 – 303 35 00

Let op: Aan het gebruik van dit nummer kunnen kosten zijn verbonden afhankelijk van de door jou afgenomen service.

Veelgestelde vragen

  1. Klik hierboven op de afdeling die jou het best kan helpen.
  2. Vul jouw naam en e-mail adres in.
  3. Zet een korte omschrijving van je vraag in het onderwerp.
  4. Vul een uitgebreide omschrijving van je vraag in het bericht.
  5. Tik op verstuur.

Tips:

Krijg je een foutmelding en kun je daar een screenshot of foto van maken? Des te sneller we je kunnen helpen. Voeg de screenshot toe als bijlage.

Maak je al gebruik van Expert 365? Dan zijn veel hulpvragen gedekt door jouw Expert 365 abonnement. Hier vind je alle informatie.

Maak je nog geen gebruik van Expert 365? Dan betaal je op basis van nacalculatie.

Bij een ICT gerelateerde hulpvraag nemen we vrijwel altijd telefonisch contact met je op.

Doorgaans proberen we alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Gemiddeld lossen we hulpvragen binnen 3 uur op.

De kennisdatabank is toegankelijk via: https://deictexpert.nl/index.php?rp=/knowledgebase

Een aantal artikelen zijn afgeschermd. Hiervoor heb je een account nodig. Deze is verstrekt op het moment dat je klant bij ons werd.

Heb je je gegevens niet? Dan kun je hier je wachtwoord herstellen.