Kennisbank

<- Ga terug naar artikelen

Wat valt er binnen het Expert 365 abonnement en wat niet?

Expert 365 Kantoor Online

  • E-mail, agenda en contactpersonen
  • De online versie van:
    • Word
    • Excel
    • Powerpoint
    • Outlook
    • Onenote
  • Microsoft Teams
  • Onedrive (online) en sharepoint
  • Spamfilter
  • Dagelijkse back-ups van de hele Kantoor Online omgeving
  • Support (op afstand) omtrent bovenstaande applicaties

 

Expert 365 Kantoor Online+

  • Alles van Expert 365 Kantoor Online
  • De volledige versie van:
    • Word
    • Excel
    • Powerpoint
    • Outlook
    • Onenote
  • De mogelijkheid om webinars te organiseren (via Teams)
  • Support (op afstand) omtrent bovenstaande applicaties

 

Wat valt er buiten het Expert 365 Kantoor Online(+) abonnement?

  • Nieuwe migraties buitenom de initiële migratie
  • Vragen die niet met de bovengenoemde applicaties te maken hebben
  • Extensies van derden
  • Koppelingen met andere software
  • Schade aan de software door toedoen van derden
  • Ondersteuning en/of werkzaamheden buiten kantooruren
  • Consultancy of andere werkzaamheden ten behoeve van een bedrijfsovername

 

Expert 365 Werkplekbeheer

  • Proactief werkplekbeheer voor 2 apparaten
    • Werkplekbeheer is enkel mogelijk op apparaten die voorzien zijn van een Windows, MacOS, iOS, Android of Linux besturingssysteem.
  • 24x7 veiligheids en efficientiebeheer
  • Reparaties aan hard- & software, geldt voor:
    • Hardware:
      • computers en laptops tot 4 jaar,
      • tablets en smartphones tot 2 jaar.
    • Software:
      • Software die niet out-datet is,
      • De leverancier van de software moet over een Nederlandse of Engelse supportdesk beschikken.
  • Gebruikersondersteuning
  • Geprioriteerde Ondersteuning bij storingen

 

Expert 365 Werkplekbeheer+

  • Alles van Expert 365 Werkplekbeheer
  • Beheer van het kantoornetwerk
    • Support op printers, NAS apparaten, Routers, Modems, Switches en overige randapparatuur
  • Monteur op locatie (excl. voorrijkosten)

 

Wat valt er buiten het Expert 365 Werkplekbeheer (+) abonnement?

  • Zodra een monteur op locatie nodig is worden er enkel voorrijkosten in rekening gebracht. De kosten bedragen 1,- per gereden kilometer.
  • Indien er (vervangende) hardware nodig is, dan wordt enkel de hardware in rekening gebracht
  • Installaties van complete netwerken, toevoegingen aan het netwerk en vervangende of nieuwe apparatuur
  • Herinstallaties van computersystemen
  • Trekken van bekabeling
  • Verhuizingen naar een ander adres
  • Werkzaamheden en consultancy aan software van derden
  • Werkzaamheden aan systemen die niet zijn opgenomen in het Expert 365 abonnement (zie: Hoe controleer je welke apparaten zijn opgenomen in jouw Expert 365 abonnement?)
  • Schade aan de hard-/software door toedoen van derden
  • Ondersteuning en/of werkzaamheden buiten kantooruren
  • Consultancy of andere werkzaamheden ten behoeve van een bedrijfsovername

 

Managed Hardware / Device as a service

  • Een Expert 365 Werkplekbeheer is minimaal vereist voor de gebruiker van het apparaat.
  • Alle uitgeleende hardware blijft eigendom van De ICT Expert.
  • In het geval van schade aan de uitgeleende hardware, dan dient deze gemeld te worden binnen 24 uur bij De ICT Expert, ongeacht de schuldvraag.
  • Eigen risico:
    • In het geval van diefstal zal De ICT Expert een schadeboete ter hoogte van 12 keer het de maandbedrag van het betreffende apparaat belasten.
    • In het geval van ondeskundig gebruik of schade door eigen toedoen zal De ICT Expert een schadeboete ter hoogte van maximaal 12 keer het de maandbedrag van het betreffende apparaat belasten.
  • Indien de devices worden geleverd met een beschermhoes, dan ben je verplicht deze te gebruiken.
  • of schade door eigen toedoen kan De ICT Expert een schadeboete ter hoogte van de aanschafwaarde van het betreffende apparaat belasten.

 

 

Kosten buiten de overeenkomst

Algemeen:

Voor werkzaamheden buiten de overeenkomst geldt een uurtarief van 85,- per uur en bij locatie bezoeken 1 euro per gereden kilometer.
Let op: voor het oplossen van een storing (ook op afstand) geldt een tarief van minimaal 1 uur.

Buiten kantooruren:

Werkzaamheden buiten kantoortijden hebben een toeslag van 50%. Werkzaamheden in het weekend en op feestdagen hebben een toeslag van 100%.

Wat als ik een spoed-storing heb?

Direct geholpen worden bij een spoed-storing? Geen probleem. We willen niet dat jouw bedrijf stil staat. Daarom werken wij aan de hand van prioriteiten. Op spoed-werkzaamheden berekenen wij een toeslag van 50%.

 

 

  • Expert 365
  • 2 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?