Kennisbank

<- Ga terug naar artikelen

Hoe stel ik een e-mail handtekening in?

  1. Meld u aan bij Outlook.com en selecteer Instellingen > Alle Outlook-instellingen weergeven.
  2. Selecteer E-mail > Opstellen en beantwoorden.
  3. In e-mailhandtekening, typt u uw handtekening en gebruikt u de beschikbare opmaakopties om de weergave te wijzigen.
    - Als u wilt dat uw handtekening onder alle nieuw opgestelde e-mailberichten wordt weergegeven, schakelt u het selectievakje Automatisch mijn handtekening toevoegen aan een nieuw opgestelde berichten in.
    - Als u wilt dat uw handtekening wordt weergegeven in berichten die u doorstuurt of beantwoordt, schakelt u het selectievakje Automatisch mijn handtekening toevoegen aan berichten die ik doorstuur of beantwoord in.
    - Als u geen van deze opties selecteert, moet u handmatig uw handtekening toevoegen aan een e-mail. 
  4. Selecteer Opslaan wanneer u klaar bent.

Uw handtekening handmatig toevoegen aan een nieuw bericht.

  1. Ga naar uw postvak en kies Nieuw bericht.
  2. Typ uw bericht en kies vervolgens Handtekening invoegen onderaan het deelvenster
  3. Als het e-mailbericht klaar is om te worden verstuurt, kunt u het versturen.
  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?