Expert 365 Kantoor Online
- E-mail, agenda en contactpersonen
- De online versie van:
- Word
- Excel
- Powerpoint
- Outlook
- Onenote
- Microsoft Teams
- Onedrive (online) en sharepoint
- Spamfilter
- Dagelijkse back-ups van de hele Kantoor Online omgeving
- met een retentie tot 14 dagen en
- maximaal 50GB per kantoor online gebruiker. (zie Zijn er beperkingen aan de Expert 365 Back-up? voor een uitgebreid overzicht)
- Support (op afstand) omtrent bovenstaande applicaties
Expert 365 Kantoor Online+
- Alles van Expert 365 Kantoor Online
- De volledige versie van:
- Word
- Excel
- Powerpoint
- Outlook
- Onenote
- De mogelijkheid om webinars te organiseren (via Teams)
- Support (op afstand) omtrent bovenstaande applicaties
Wat valt er buiten het Expert 365 Kantoor Online(+) abonnement?
- Nieuwe migraties buitenom de initiële migratie
- Trainingen buitenom de initiële training
- Vragen die niet met de bovengenoemde applicaties te maken hebben
- Extensies van derden
- Koppelingen met andere software
- Schade aan de software door toedoen van derden
- Ondersteuning en/of werkzaamheden buiten kantooruren
- Consultancy of andere werkzaamheden ten behoeve van een bedrijfsovername
Expert 365 Werkplekbeheer
- Proactief werkplekbeheer voor 2 apparaten
- Werkplekbeheer is enkel mogelijk op apparaten die voorzien zijn van een Windows en macOS
- 24x7 veiligheids en efficientiebeheer, waaronder patchmanagement en beheer van Antivirussoftware
- Reparaties aan software, geldt voor:
- Software die niet out-datet is,
- De leverancier van de software moet over een Nederlandse of Engelse supportdesk beschikken.
- Gebruikersondersteuning
- Geprioriteerde Ondersteuning bij storingen
Expert 365 Werkplekbeheer+
- Alles van Expert 365 Werkplekbeheer
- Inloggen op elk willekeurig apparaat
- Beheer van het kantoornetwerk
- Support op printers, NAS apparaten, Routers, Modems, Switches en overige randapparatuur
- Extra beveiligingsmogelijkheden
Wat valt er buiten het Expert 365 Werkplekbeheer (+) abonnement?
- Indien er een monteur op locatie nodig is, dan hanteren wij een uurloon van 85,- per uur. De reiskostenvergoeding bedraagt 1,- per gereden kilometer, met een minimum van 40,-
- Reparaties aan hardware
- Installaties van complete netwerken, toevoegingen aan het netwerk en vervangende of nieuwe apparatuur
- Herinstallaties van computersystemen
- Trekken van bekabeling
- Verhuizingen naar een ander adres
- Werkzaamheden en consultancy aan software van derden
- Werkzaamheden aan systemen die niet zijn opgenomen in het Expert 365 abonnement (zie: Hoe controleer je welke apparaten zijn opgenomen in jouw Expert 365 abonnement?)
- Schade aan de hard-/software door toedoen van derden
- Schade aan de hard-/software door ondeskundig gebruik
- Ondersteuning en/of werkzaamheden buiten kantooruren
- Consultancy of andere werkzaamheden ten behoeve van een bedrijfsovername
Managed Hardware / Device as a service
- Een Expert 365 Werkplekbeheer is minimaal vereist voor de gebruiker van het apparaat.
- Alle uitgeleende hardware blijft eigendom van De ICT Expert.
- In het geval van schade aan de uitgeleende hardware, dan dient deze gemeld te worden binnen 24 uur bij De ICT Expert, ongeacht de schuldvraag.
- Eigen risico:
- In het geval van diefstal zal De ICT Expert een schadeboete ter hoogte van 12 keer het de maandbedrag van het betreffende apparaat belasten.
- In het geval van ondeskundig gebruik of schade door eigen toedoen zal De ICT Expert een schadeboete ter hoogte van maximaal 12 keer het de maandbedrag van het betreffende apparaat belasten.
- Indien de devices worden geleverd met een beschermhoes, dan ben je verplicht deze te gebruiken.
- of schade door eigen toedoen kan De ICT Expert een schadeboete ter hoogte van de aanschafwaarde van het betreffende apparaat belasten.
Kosten buiten de overeenkomst
Algemeen:
Voor werkzaamheden buiten de overeenkomst geldt een uurtarief van 100,- per uur en bij locatie bezoeken 1 euro per gereden kilometer, met een minimum van 40,-.
Let op: voor het oplossen van een storing (ook op afstand) geldt een tarief van minimaal 1 uur.
Buiten kantooruren:
Werkzaamheden buiten kantoortijden hebben een toeslag van 50%. Werkzaamheden in het weekend en op feestdagen hebben een toeslag van 100%.
Wat als ik een spoed-storing heb?
Direct geholpen worden bij een spoed-storing? Geen probleem. We willen niet dat jouw bedrijf stil staat. Daarom werken wij aan de hand van prioriteiten. Op spoed-werkzaamheden berekenen wij een toeslag van 50%.