Kennisbank

<- Ga terug naar artikelen

Hoe werkt het facturatieproces?

Hoe werkt het facturatieproces?

Je ontvangt van ons 1 factuur per maand met al jouw ICT diensten.
Hierop staan de abonnementen die je bij ons hebt afgenomen en de diensten of producten die je de afgelopen maand bij ons hebt besteld.

 

Regels:

  • Er wordt 1 factuur per maand verstuurd.
  • De factuur wordt gegenereerd 14 dagen voor de eerste van de volgende maand.
  • Abonnementsgelden worden prorata berekend op de eerste van de maand.
  • Eenmalige diensten, producten en variabele kosten (zoals telefoniekosten) worden klaargezet en meegegeven aan de eerstvolgende factuur.

 

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:

De betalingen vinden plaats via Mollie Payments en dat is dan ook de naam van de 'begunstigde' die je zult zien.
In de omschrijving van de betaling zal te zien zijn dat het een betaling aan De ICT Expert betreft en om welke factuur het gaat. 

Voor meer informatie over het betalen van facturen, zie: Hoe betaal je een factuur? 

 

Herinneringen / Aanmaningen

Kun je de factuur niet betalen? Geef dit dan altijd bij ons aan!

Indien de factuur niet op tijd wordt betaald, dan stuurt ons systeem je herinneringen.

  • 7 dagen na het verstrijken van de betaaldatum wordt de eerste herinnering verstuurd.
  • 14 dagen na het verstrijken van de betaaldatum wordt de tweede herinnering verstuurd.
  • 21 dagen na het verstrijken van de betaaldatum wordt de derde herinnering verstuurd.

Na 21 dagen worden er administratiekosten van 15% van de hoofdsom aan de factuur toegevoegd.

Indien reactie uitblijft, dan wordt de casus doorgezet naar een incassobureau.

  • Administratie
  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?