Zodra je een dienst hebt lopen bij De ICT Expert, dan krijg je hier automatisch facturen van per e-mail.
Je krijgt e-mails van De ICT Expert met de titel: “Er is een factuur gegenereerd”.
(Mocht je niets ontvangen hebben check dan voor de zekerheid je spamfolder.)
Als je op de e-mail klikt zie je een link staan met de link naar uw factuur.
-> Klik op de link
-> Kies de gewenste betaalmethode.
Je kunt betalen met de volgende Betaalmethodes:
- Paypal
- IDEAL
- Overboeken
- Automatische Incasso (hiermee activeer je Automatisch incasso)
Facturen terugvinden in het ICT portaal
Nadat je bent ingelogd in het ICT portaal ga je naar Facturatie en naar Mijn facturen.
Factuur adres wijzigen of toevoegen
Het is mogelijk om de facturen naar meerdere personen te versturen.
-> Nadat je bent ingelogd in het ICT portaal ga je naar Contacten.
-> Voor het wijzigen van een adres klik je op één van de contacten en wijzig je het e-mail adres.
-> Voor het toevoegen klik je op Contact toevoegen. Vul de gegevens in en vink Facturatie e-mails aan.
Betalen via een Batch-systeem
Wil je betalen via een Batch (of scan/herken) systeem? Dan kan het handig zijn dat de betaalreferentie op de factuur staat.
Vraag dit bij ons aan door een vraag te openen via: Verstuur hulpvraag - De ICT Expert .
Meer weten over het facturatieproces? Bekijk: https://deictexpert.nl/index.php?rp=/knowledgebase/36/Hoe-werkt-het-facturatieproces.html