Lees het verhaal van Sophie "Ik snap niet hoe het werkt"

Een foutmelding, een storing, een ICT-probleem, een vraag over een van je mobiele apparaten. Ik snap niet hoe het werkt, Sophie ook niet, lees haar verhaal hieronder.

Lees het verhaal van Sophie

  • Een foutmelding op haar laptop, Sophie schiet meteen in de stress, wat moet ik nu doen? Wegklikken? Of iets anders. Geen idee heeft ze….
  • Een storing, haar telefoon doet het ineens niet meer. Wat moet Sophie nu doen? Ze heeft zo een conference call, dit komt echt niet uit nu. O jee, en nu?
  •  Een onverwachts ICT-probleem, haar laptop heeft kuren, hij is niet echt meer betrouwbaar voor het werk dat zij doet. Sophie is namelijk tekstschrijver met als specialisatie storytelling. De verhalen maakt en schrijft ze op haar laptop, deelt ze met anderen via haar laptop, ze werkt op wisselende locaties met haar laptop, hij gaat in haar tas, uit haar tas….hij gaat al wat jaartjes mee, maar wat moet ik nu doen, denkt Sophie. Nieuwe kopen, nog te repareren, zij heeft er echt geen verstand van.
  • En dan komt die ene opdrachtgever met een vraag of Sophie de teksten meteen wil delen via het systeem van het bedrijf….”Uhhhh, tuurlijk”, zegt Sophie, “dat doe ik.” Ondertussen beginnen de zweetdruppels zich al op haar voorhoofd te vormen, want hoe regelt ze dit dan weer, digibeet als Sophie is. “Ik snap gewoon niet hoe het werkt.”

Poehhhh, wat zou het toch handig zijn als ik iemand achter de hand zou hebben, die mij bij zo’n foutmelding, storing of ICT-probleem of -vraag kan helpen.

Een ICT-expert op afstand 

Alsof het zo moest zijn, zag ze online een advertentie van De ICT Expert voorbij komen. Een abonnement vanaf € 19,- per maand, altijd de beschikking hebben over een ICT-expert op afstand. Dat klonk haar echt als muziek in de oren. Zij belde het nummer dat bij het bericht stond en kreeg Harry aan de telefoon. Hij vertelde Sophie meer over Werkplekbeheer. Niet alleen kreeg zij toegang tot een helpdesk, waar ze terecht kon voor vragen en storingen. Er zaten nog meer voordelen aan.  

Abonnement Werkplekbeheer
  • Het abonnement is namelijk voor 2 apparaten, dus voor zowel haar laptop als telefoon.
  • De ICT Expert beheert proactief haar laptop en telefoon. Zonder dat Sophie er erg in heeft, zorgt De ICT Expert ervoor dat haar laptop altijd up-to-date is. 
  • Kleine reparaties, die op afstand kunnen worden uitgevoerd, zijn bij het abonnement inbegrepen.
  • Dus geen onverwacht, grote rekeningen, maar een laag, vast bedrag per maand 
  • Ook zit er een antiviruspakket bij. 

Daar hoefde Sophie niet lang over na te denken. Wat een voordelen en dat voor zo’n laag bedrag per maand. 

Laat je ICT-frustraties wegnemen

De ICT Expert wil al jouw ICT-frustraties voor eens en altijd wegnemen. Wij zorgen er graag voor dat elke ondernemer frustratievrij kan werken en geen ICT-gedoe ervaart. Hiervoor bieden wij onder ander dit abonnement aan: ‘Werkplekbeheer’. Dat klinkt interessant, toch?

Expert365 – Werkplekbeheer

Klik hier voor nog meer voordelen van Werkplekbeheer’.

 
 

Wil je erachter komen wat jij kunt doen om nog productiever te zijn?

We weten dat jouw tijd kostbaar is. Juist daarom creëren we graag wat extra tijd voor je!
Speciaal voor jou hebben wij de ICT scan ontwikkeld. In 45 minuten van jouw tijd kom je erachter wat jij kunt doen om jouw productiviteit te optimaliseren.