Of je als bedrijf al wel of niet ingesteld was op Het Nieuwe Werken, door het Coronavirus is er geen ontkomen meer aan. Vanuit de overheid wordt nu dringend geadviseerd om zo veel mogelijk thuis te gaan werken. Maar was jouw bedrijf al zo ver? Was thuiswerken, met toegang tot de zakelijke documenten, al mogelijk voor jouw medewerkers? Behoudt jouw bedrijf dan wel dezelfde professionele uitstraling? Nee!?! De ICT Expert helpt je graag op weg door jou hier gratis over te adviseren. Wat kun je doen om het thuiswerken voor jouw medewerkers snel en goed mogelijk te maken? Want je wilt als bedrijf toch altijd die professionele uitstraling richting jouw klanten behouden.

Thuiswerken en je professionele uitstraling behouden
Stel, je medewerkers kunnen thuis niet, via hun eigen computer of laptop, bij de documenten die ze altijd op kantoor gebruiken. Laat je ze dan zelf iets in elkaar knutselen? Of moeten ze dan eerst toch nog naar hun werk om de benodigde documenten naar hun persoonlijke e-mailadres toe te sturen? Om ze vervolgens, vanuit datzelfde persoonlijke e-mailadres, naar jouw klanten te sturen? Weg professionele uitstraling! Dat wil je niet, toch?

De oplossing voor thuiswerken
Er zijn een aantal oplossingen die je kunt inzetten om thuiswerken voor jouw medewerkers heel makkelijk te maken, en waarbij je óók die professionele uitstraling naar jouw klanten behoudt. Deze oplossingen heten samen: het digitale kantoor. Wat houdt dit in?

  • Je kunt alle documenten veilig in een digitale omgeving, de ‘cloud’ te plaatsen. Dan kunnen je medewerkers, waar ze ook aan de slag gaan, altijd bij hun zakelijke documenten.
  • Geef je medewerkers, vanaf hun eigen computer of laptop, toegang tot hun zakelijke e-mailadres. Dan kunnen ze ook gewoon met hun zakelijke e-mailaccount een bericht versturen. Je behoudt dan dus jouw gebruikelijke, professionele uitstraling.
  • Ook kunnen ze dan bij hun eigen digitale agenda. Daardoor kan het plannen van afspraken gewoon doorgaan, in deze tijd zowel online als offline.

Meer weten?
Het digitale kantoor is echt voor iedereen beschikbaar, ook voor jouw bedrijf! Meer weten? Ik adviseer je graag gratis over de mogelijkheden en voordelen van het digitale kantoor. Ook leg ik je uit hoe je dit binnen jouw bedrijf op korte termijn kunt realiseren. Samen werken in het digitale kantoor, dat is van alle tijden, maar van helemaal nu!

Contact
Bel 085- 040 76 99 of mail mij: maarten@deictexpert.nl. Je gegevens achterlaten via ons contactformulier kan natuurlijk ook. Dan bellen wij je zo spoedig mogelijk terug.